Saturday 10 November 2012

Mood cuti datang lagi...


Memang lama sangat tak menulis di sini...masa banyak dihabiskan dengan kerja sekolah...aku sendiri perasan bila setiap kali aku ada masa untuk menulis....setiap kali aku lepas exam....macamlaa study sangat...tapi rasa amat bersalah kalau aku mengadap benda ni...sedangkan banyak modul aku belum study..
Akhirnya tahun 2012 dh nak sampai ke hujung...walau pun sibuk, akhirnya semua tugasan berjaya aku lalui.
Hasilnya cemerlang atau tidak, aku je yg tahu...orang memang suka menilai tapi cuma dengan mata kasar..hakikat sebenar....allah saja yang tahu..
           Meniti 2012 banyak sangat cabaran dan dugaan...antara tahan ngan tidak je...orang kata jadi cikgu tu senang...jadila cikgu,nak tau senang ke tidak...Semua tu dah berlalu...cuti sekolah pun dh mula...anak2 ajak gi melancong tapi buat tk tahu je sebab rasa nak rehat je kat rumah...penat kerja jadi cikgu sepanjang tahun belum hilang lagi....Kepada teman2 seperjuangan selamat bercuti....

No comments: